Manapság minden cégnek szüksége van egy olyan jelre, amelyik ismerteti a céget, bemutatja és jelképezi annak arculatát. Ezt a képviselő jelet nevezzük logónak. Egy logó, amint egy cég, szervezet vagy egyéb komoly intézmény jelképévé válik, látható lesz mindenhol, ahol a cég megmutatja önmagát: rendezvényeken, reklámokban, vagy ha szponzorál különböző szervezeteket. A logók megfordulnak névjegykártyákon, weboldalakon vagy egyéb céges iratokon is, így hát fontos, hogy megfelelő logót válasszunk ki magunknak.
A logó tervezése nem egyszerű dolog, hiszen fontos szem előtt tartani azt, hogy valamilyen szinten jelképezze főbb tevékenységeinket, célkitűzéseinket vagy bizonyos irányzatainkat. Az sem mellőzhető, hogy mindezek mellett a logónak pozitív benyomást kell keltenie. Legyen könnyen felismerhető és hamar megjegyezhető, hogy akármikor azonosíthassanak bennünket logónk által. Mivel a piacokon már minden cég rendelkezik saját logóval, fontos, hogy olyan embereket kérjünk fel logóink megtervezésére, akik jól értesültek a logók világában, mivel senki sem szeretné, hogy összekeverjék a védjegyét valaki máséval. Nagy hangsúly kerül tehát a stílusra, ami attól függ, hogy milyen cégnek készül, nem mindegy ugyanis, hogy egy gyermekekkel foglalkozó cég vagy intézmény logóját kell megtervezni, vagy egy komolyabb, pénzügyekkel foglalkozó cégét. Egy másik fontos tényező a színvilág, ami szintén a cég irányzatától függ, valamint a formai követelményeknek is fontos megfelelni. Ilyen téren az egyszerű ám mégis figyelemfelkeltő logók ajánlottak.
Többféle logótípust különböztetünk meg: szöveges logók, amelyiknél fontos a betűtípus valamint az azonnali asszociáció egy bizonyos márkanévre; az ikonikus logók a legelterjedtebbek, mivel könnyen felismerhető szimbólumokból állnak, így több jelentést is hordozhatnak magukban. A kettő ötvözetét vegyes logónak nevezik, mivel a könnyen felismerhető szimbólumok a márkanévvel együtt vannak jelképezve. Nagy divat a dinamikus logók használata, amelyeket mindenhogyan felismernek annak ellenére, hogy többféleképpen jelenhetnek meg. Ilyen jól ismert dinamikus logó például a Michelin által használt emberke, ami több, mint 100 éve képviseli a vállalatot.
Weboldalunkon akármelyik logótípust megtervezzük önnek. Önnek csak az a feladata, hogy elképzelését és néhány kulcsszót leír nekünk, minek után akár többféle opcióval is előállhatunk, hogy válassza ki a megfelelőt. Kérjen árajánlatot, vagy akármilyen egyéb információt a weboldalon feltűntetett elérhetőségeknél, hogy ön azt kapja, ami a cégének a legegyedibb arculatot kínálja.